Vil du gå ned i vekt og tone lårene dine? Prøv disse 6 triksene

Vil du ha faste og vakre lår? Legg til alle disse triksene i rutinen din, vær tålmodig, og om noen få uker vil du begynne å se resultater.
Vil du gå ned i vekt og tone lårene dine? Prøv disse 6 triksene

Siste oppdatering: 18 februar, 2021

Lårene er en av kvinnens beste fysiske egenskaper. Dessverre er dette et område som har en tendens til å lide av opphopning av fett. Det er imidlertid mulig å tone lårene dine takket være noen få triks.

Selv om mange kvinner prøver å holde dem faste og slanke, er det noen ganger lett å glemme at det ikke er så lett.

Det som noen overser, er det faktum at du, i tillegg til å være konsistent med trening, må ta i bruk andre vaner som vil bidra til å forbedre utseendet til lårene dine.

Selv om du ikke vil se resultater over natten, vil disse gode fremgangsmåtene gjøre lårene dine faste og redusere forekomsten av cellulitter.

Siden så mange av oss ønsker å forbedre utseendet på lårene våre, vil vi i dagens artikkel dele seks triks for å hjelpe deg med å nå dine mål.

1. Tren for å tone lårene dine

Kvinne som er ute og løper

Regelmessig trening minst tre ganger i uken er en av de viktigste vanene for å få de lårene du ønsker deg.

Når du er fysisk inaktiv reduseres stoffskiftet ditt. Det øker også opphopningen av fett og skaper sirkulasjonsproblemer som dukker opp i bena.

Du bør derfor sette av minst 30 minutter av dagen til en treningsrutine som inkluderer øvelser for å styrke og tone lårene dine.

Noen anbefalte aktiviteter inkluderer:

  • Sykling
  • Svømming
  • Løping eller jogging
  • Knebøy
  • Pilates
  • Yoga

Vi anbefaler deg å lese denne artikkelen: Mat som bidrar til å redusere magefett

2. Spis sunt

Hvis målet ditt er å tone lårene eller andre deler av kroppen, spiller kostholdet ditt, sammen med trening, en avgjørende rolle.

Gjennom dette får du næringsstoffene kroppen din trenger for å få stoffskiftet i gang og bygge muskelmasse.

Det er derfor en dårlig idé å ta i bruk noen av disse “mirakel-diettene” som vil hjelpe deg med å gå ned i vekt (men ved å redusere din magre kroppsmasse).

Sørg for at du inkluderer rikelig med:

  • Vitaminer og mineraler
  • Antioksidanter
  • Essensielle fettsyrer
  • Kostfiber
  • Karbohydrater
  • Protein av høy kvalitet

3. Drikk mer vann for å tone lårene dine

Drikk mer vann

Daglig inntak av vann har mange fordeler for hele kroppen din.

Dette er også viktig når det gjelder lårene dine. Dette skyldes ikke bare at det påvirker helsen til musklene dine, men det forbedrer også sirkulasjonen og bidrar til å holde huden fast.

Vann inneholder ingen kalorier og hjelper kroppen din å kvitte seg med overflødig fett.

Å drikke rikelig med vann bidrar blant annet til å:

  • Regulere betennelse
  • Unngå væskeretensjon
  • Forhindre åreknuter
  • Redusere forekomsten av strekkmerker og cellulitter

4. Ta kalde dusjer

Det er sant at det å ta kalde dusjer ikke vil eliminere fettet som bygger seg opp i beina. Det er imidlertid en vane som forbedrer utseendet på huden din betydelig ved å styrke den.

Best av alt, dette har terapeutiske fordeler som tjener til å:

  • Gjøre huden på lårene dine fastere
  • Forbedre sirkulasjonen
  • Fukte huden
  • Lindre følelser av stivhet og tretthet

5. Massasje for å tone lårene dine

Råd for å tone lårene dine: massasje

Massasje er en komplementær terapi for å forbedre effekten av kosthold og trening for vekttap.
Det stimulerer aktiviteten til lymfe- og sirkulasjonssystemene, som er nøkkelen til å redusere fett som er avsatt som cellulitter i dette området.

I tillegg er en massasje også veldig nyttig for å redusere væskeretensjon og eventuell betennelse i vevet.

For å få de beste effektene, kombiner massasjen med eteriske oljer eller cellulittkremer.

6. Bruk oppstrammende kremer

Markedet er fullt av kremer, oljer og oppstrammende behandlinger som hevder å forbedre utseendet til bena dine.

Mange mennesker ser imidlertid ikke resultater fordi de forventer å se effektene etter noen få påføringer uten å endre andre vaner.

Hvis du virkelig ønsker å dra nytte av disse produktene, må du bruke dem med jevne mellomrom og alltid med endringer i kosthold og trening.

Kjøp dem på butikken eller se etter oppskrifter for å lage dem hjemme med naturlige ingredienser.

Vil du ha faste og vakre lår? Inkluder alle disse triksene i rutinen din, vær tålmodig, og om noen få uker begynner du å se resultater!

Det kan interessere deg ...
Prøv denne oppstrammende oljen for beina dine
Veien til Helse
Les det hos Veien til Helse
Prøv denne oppstrammende oljen for beina dine

I denne artikkelen skal vi fortelle deg hvordan du kan lage denne oppstrammende oljen for beina dine. Les videre for å komme i gang!